Sunday, February 22, 2009

mari-mari, jualan murah.

Entri ini dibuka untuk tujuan pengumpulan soalan.

Sila tinggalkan apa sahaja soalan yang ingin ditujukan kepada saya ok. Tidak kisahlah tentang apa pun. Cuma saya minta sila jangan tanya tentang peribadi saya.

Kalau nombor phone tu mungkin dipertimbangkan lah. Tapi perempuan sahaja tau. Ahah. Erm, oh ya, saya suka perbincangan dalam bidang sejarah dunia. Maka bolehlah anda tanya hal-hal yang berkaitan. Tentang muzik pun boleh. Tentang perempuan pun boleh. Alah, mana-manalah.

Sila tinggalkan di ruangan komen.

Terima kasih.

16 comments:

cindir-rela said...

sejarah?? ok...kamu rase layak tak seven wonder's in the world tu dinobatkan sebagai seven wonder's in the world??

tahukah kamu 7 bende ajaib di dunia tuw bertukar2 tiap2 beberapa tahun sekali bila adanya ciptaan baru...so dia akan compare and bandingkan mane lagi 'power'..can you tell me mendalam lagi about that?? i hate google-ing...heheh...

Anonymous said...

may i have your phone number.?
-gadis-

Masrurah said...

salam...
just persoalkan psl rocket..from ancient times till now..
explain how rockets work and why they are able to work in the vacuum of outer space.
TQ.

Anonymous said...

can ask anything? nanti kpale u pening lagi nk penuhi request diorang..haha..anyway,they can count on u!
:)

Anonymous said...

different between loneliness and emptiness..

mr. hafis said...

lagi, lagi.

janganlah sains sangat. Tak santai langsung, huh.

Anonymous said...

saya gadis rembau...
saya nk tanye psl flying sub...
ape konsept...
background study...
methodologi...
ape yg menyebabkn dia tenggelam dan terapung...
lukisan solid work...
mcmana nk kaji daya yg terlibat..
kt mane nk dpt RC flying sub ni...


tlg la bgtau...

-gadis risau dr rembau-

sYaMiMi naSiR said...

wah hafis...
ada peminat skrg!!
siap mntk no phone ag

Anonymous said...

marah2 baek x yah bukak kauntr pertanyaan...

eh...miss hafiz mmg forfular......
stendert ar ensem...
ensem habisssssssssss.......

-peminat lyon-

*mlm ni ade game...sae nk g tgk kejutkan aku k......

ah bu said...

saya gadis kesepian.
abg nk sket. hahaha...

ah bu said...

mecha atau iart?
sila jawab.
bkn disini. ym ak nnt.
heish.

cindir-rela said...

hahah..betul2..takde soklan menarik pun...ok, nak tanye..eh takleh soklan peribadikan? ok..tanye soklan tentang lelaki lah..bile lelaki kawan dengan seseorang...tak kisah lah lelaki uatau perempaun yang dia kawan, ape yang kamu ambil tahu?? as a lelaki? maksudnye..camni..rumah dia ke..umo dia ke..urm? what2?

lullaby said...

walau terlambat tapi tetap nak tanya soalan..

kenapa sampai suatu masa saya hilang minat?terlalu cepat hilang minat,,macam sekarang dah takde perasaan berdebar2 takut tak siap kerja walaupon submision adalah esok?

FlipFlop said...

biskut merie n biskot tiger..anda pilih yang mane?
sile jwb sepantas mungkin..

mr. hafis said...

@lullaby..
minat akan hilang apabila kerja-kerja kita tidak dipandang. Impressed-kan sekeliling dengan kerja-kerja anda. Nescaya minat itu kembali. :)

@flipflop..
biskut tiger banyak jenis. yang mana satu? Saya memang makan kedua-duanya. Tapi selalunya makan tiger susu lah. Itu pilihan saya. Biskut tiger asalannya daripada danone(israel) dan sekarang ini telah berpindah kepada britannia(kraft). :)

Anonymous said...

adakah penggunaan teknologi sekarang nih membuatkan manusia semakin malas?