Sunday, July 26, 2009

GTLO - main kawin-kawin?

mornin' semua. ahad hari ini, hari yang paling bosan dalam hidup saya. kecuali ah kalau ada awek yang mahu bawa saya keluar pergi picnic tepi airport tengok airplane takeoff/landing. serius layan bai. baru ada somethin' yang memorable sikit dalam hidup. ini sikit-sikit lepak dekat mid, the curve, pavi, nz curry house eh? hallamak.. silap-silap boleh lupa lepak dekat klcc hari tu dengan awek yang mana, rite? tapi saya takkan lupa kot. heheh.

ok, sebenarnya saya nak tanya y'all orgasm apa sebenarnya yang korang dapat bila main tagged ah, myspace, friendster, facebook ngan apa ntah lagi. apa yang y'all dapat? kalau lelaki boleh jumpa sugarmommah kah? kalau sang awek, boleh dapat anak datuk dengan myvi/swift ka? ow, lagi satu, korang rasa sampai umur berapa korang boleh tahan main internet social networking tu?

saya bertanya sebab tengok macam semua orang ada benda-benda nih. dah macam surat beranak je. haha.. aaa.. mr.apis ngan FZ jangan lupa jawab skali ah. gua tau lu orang tak berapa kering sangat nak tinggalkan benda-benda lagha' camtu. haha.. sebarang jawapan dari anda, saya ucapkan 'ow~'.

28 comments:

mr. hafis said...

bai.

sebab tu ah gua tak pakai spek.

sebab hari-hari cuci mata.

nanti dah bersih betul gua cancel account ah.

Anonymous said...

sye ade sme mende 2.

tp sye bukak myspace ats dasar keep in touch ngn mber2 skolah.mber2 kolej.

facebook atas dasar keep in touch ngn mber2 media yg lyn facebook je.

yg slebihnya ade tp xbukak.

sume ni akn dimasuki ble xde kredit nk msg.

ln dr 2 amat la bosan.
sye ske komunikasi face2face.
komunikasi ngn screen amatlah ...

tp klo changing thoughts.mne2 pon layan.

sekian ;)

FlipFlop said...

thp manekah keterujaan serta keransangan saya?

rasenye mcm memamah coklat rocky tanpe henti selama 1 jam..
atau mnyonyot cappucino sejuk..
best~

sampai bile?
sampai tgn da xcukup mau melayan anak dan suami..
hahah~

tp da truth is..
this social networking medium sgt2 mbantu saya untuk bertemu jodoh..ini mungkin kerana say anti social face to face..
aiceh~

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

ade sorang tu bukak pacebuk dengan tujuan lain. mana dia tak tinggal komen pon. hehe..

Anonymous said...

pe tujuan lain budak tu mr. carl?

Sofia Nin said...

semua atas dasar keep in touch sama temen temen yang jauh ma yang deket

:)

87 said...

aku baru je buka akaun fesbuk..orang lain buka aku pon nak buka gak..hehe!!ikut arus kemodenan..dah agak2 bosan natil cancel la balik..

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

tatau.. budak ke? haha..

Anonymous said...

budak kot.

teka je.

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

yea.. patut lar. eip. out topic lar.

sambung balik. cari balak ke kak? nge~nge~nge~

Anonymous said...

sengal.

mr. hafis said...

misteri terjawab

sYaMiMi naSiR said...

benda tu blh menghubungkan kawan2 yg lama tak jumpa.tp alih2 eh dah kawen...kira mcm tu...mendekatkan yg jauh..mengeratkan yg dekat...hehehe

ah bu said...

utk carik skandal.
yeahhhhh...

Fairuz said...

sampai frenster dah takde lagi la agaknya..haha

nurulanessa said...
This comment has been removed by the author.
nurulanessa said...

saving credit bai!
kdg2 mls nk send msg2 bnyk2..ha sume bnda alah tu lah kegunaannya.
easy.
lg satu.
boleh mnggatal
hahah
lg.
melepaskn perasaan yg terpendm.
smbel2 dgn kreatifnye letk gmbr cntik2.

lg.

jumpe kwn lme yg da lost tah kmne

lg..
bnyk bai

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

sapa delete komen? tak kering ah.

oh nampak macam nurulnessa je. baik kamu mengaku. hehehe.. semayang subuh dah kak?

Faisal Zakaria said...

gua ada acc facebook sebab gua sharp.

Anonymous said...

karut je sume.

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

fz jamboo~

Aini Khalid said...

aku layan facebook saje sekrg. mls sungguh nak layan banyak2. tapi mungkin beralih ke twitter mungkin. sekian.

oh. networking ni bagus. i found some old friends i haven't met since we left primary school.

SiQaH HuSSiN said...

tagged, myspace dah delete.
ada FS dan FB je skrg :)

bg saya kan, join benda2 nie just for fun je and keep in touch dgn kawan n maybe dpt kawan baru.
tp lama2 bosan gak nanye.
skrg pun FS dah lama x bukak, cuma FB je aktif sbb main bercucuk tanam..
tanam x keluarkan peluh, sapa x nak? haha..
if tanam serai awk, 2 jam pun boleh keluarkan hasil tau..hahaha

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

owh yes.. sekarang yonne dah ada bisness partner bercucuk tanam. ahahahaha! bang! bang! bang!

tapi yonne jual lembu, siqah jual serai. kalau ikut sistem barter, 1tan serai siqah dengan sekor lembu kurus yonne.

kih3! ntah apa-apa lah y'all. ok next,

hi aini. maybe kamu saja yang betul2 guna online networking tu. good job and keep it up.

nurulanessa said...

mr crl kerek;P
kering ah sbb selambe je delete cmmnt
haha

mr. hafis said...

hai siqah.

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

ape jadah shoutbox tu down? kasik borak sini ah.

hi nurulnessa.

Anonymous said...

saya kasi cik bab1 la kat die.ok tak?

saya da dapat byk income ni.cayalah.

boleh la.sape tu jd jiran k.