Monday, August 24, 2009

bulan ramadhan.


selamat menyambut bulan yang mulia iaitu bulan ramadhan kepada semua. mungkin agak lambat ucapan daripada saya. hehe. amacam semua? ada sihat? puasa dua hari ni ada penuh? berbuka berapa pinggan? sahur masak apa?

ok kita ke perbincangan.

kacipnya bulan ramadhan ini adalah bazaar ramadhan yang meriah dan menyelerakan. berbagai-bagai makanan dan minuman dijual dan awek-awek berkeliaran. saya mungkin tidak dapat melihat suasana bazar ramadhan di tempat lain disebabkan sibuk menguruskan gerai air tebu saya ni hek hek.

jika diperhatikan, ramai remaja-remaja perempuan membeli-belah juadah makanan sambil berpakaian ala-ala megan fox. sedap juga mata memandang. sudah mereka kasik tunjuk jadi saya pun lihatlah. apa pandangan anda tentang ini? salah saya juga?
erm. pesanan terakhir. jangan lupa atau buat-buat lupa giliran anda untuk sesi moreh. saya syak malam turn FZ dia lari pergi precint 9.

terima kasih.

11 comments:

sYaMiMi naSiR said...

bkn salah kamo..
dia pakai nak suh org tgk..
kalau orang tgk..
depa xleh nk marah...
sape suh pakai kn

Anonymous said...

uhuhu..uhuhuk..

ape lak pendapat anda ngn yg xsolat fardhu tp solat tarawikh beriya?


uhuhu..

klo bukan bulan pose pon xleyh pakai cm megan fox.
klo bukan bulan pose pon kne solat fardhu.

cuma ble berpakaian seperti itu d bulan pose mg la mreka xhormat bulan ramadhan.

tp kalau pakai bju kurung pon tudung xpakai kire hormat kah??

uhuhu..no komen walopon dah komen.

;)

mr. hafis said...

@syamimi.
bf dia suruh pakai kot.

@mint.
saya lebih suka sentuh tentang aurat berbanding isu tudung. cliche. cliche.

Anonymous said...

uhuhu..

kdg2 anda trlampau sronok ngn pemikiran sndr.

isu tudung 2 hanya contoh bang.
hanya contoh.

sb itu sye gandingkn tudung brsme bju kurung.bukan tudung brsme baju ketat.

;)

mr. hafis said...

ahah.

memang lawak.

terima kasih. ;D

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

aku lagi suka awek2 seksi lalu depan. tidak kau?

mr. hafis said...

suka jugak. lagi-lagi bila dia senyum dekat gua pastu gua suruh dia ke tepi mahu pandang tempat lain.

nurulanessa said...

terhantuk kepale aku bce cmmnt dorg ni.aisey

mr. hafis said...

hah?

meh den tuam.

nurulanessa said...

aku agk blur sikit la kan.jgn risau aku msh waras lg nk plak pki gini dbln mulia ni ha, gila ape ha.tp
jap kalau pki2 mcmni kan, i mean time bulan mulia mcm ni, takda apape tindakn ke ha?ade ke tidak?ke ade?ke tidak?

nurulanessa said...

terhantuk dgn isu tudung la en.hafis oi walaupun ia sbg contoh.haha
menusuk jantung.tmbus kepala