Saturday, August 8, 2009

lu tanya gua jawab - 6

disebabkan kali ini turn saya menulis entri dan saya tidak punya mentol idea, jadi saya bikin jalan mudah. saya rasa isu semasa kini tak dapat memuaskan gelora nafsu anda yang sangapkan informasi. balik-balik isa - politik - kontroversi liwat/bunuh - ucapan ketukkompang perdana menteri - penyakit. bosan-kan? jadi apakata kali ini anda beritahu kepada kami segala keserabutan yang bersarang dalam kepalahotak anda supaya ianya dapat dirungkaikan. sekian.


kredit kepada cameraman sirabunwarna untuk gambir yang hensem ini.

6 comments:

Anonymous said...

nmpknya keserabutan anda lbh trserlah.


ak srabut knp ak xkurus2 smp skg.
;p

FlipFlop said...

gambir? haha

FlipFlop said...

owh..itulah persoalnnye..mgape gambir

mr. hafis said...

perbezaan perempuan, awek, minah, gadis, wanita, chia, cikaro dan lipan.

nurulanessa said...

maksud lelaki sejati.terangkn dengan lebih tprinci

mr. hafis said...

@nurulanessa.
tak payah terangkan.

tengok saya pun dah jelas. lelaki sejati.