Tuesday, April 7, 2009

anda tanya saya jawab - 4.

oh ya, maaf atas kelewatan membuat entri baru. saya sakit sebenarnya. dan alhamdulillah hari ini terdaya untuk membalas soalan-soalan anda semua.

tanpa melengahkan masa, kita terus kepada soalan pertama,
yonne said..
anda dah menonton fast and furious kan?sila bagi komen.atau saya kena google untuk dapatkan komen anda?
sudah. aksi-aksi dalam cerita ini agak bagus. olahan grafik juga bagus. dan mungkin berbaloi untuk anda tonton pada hujung minggu.

Anonymous miz said...

hey there.
i still can't register the fact that u two are two different person.
can we meet up so u can prove it?
*wink2!

nak jumpa?
saya tidak demand apa-apa. tanyalah mr carl. mungkin dia syaratkan untuk segelas frappucino grande.

Bloggerzarip said...

miz meet me then..
n i can prove they 2 are difrent person.
hahaha...
mari la mari la.. hahaha...

soalan apa ni?

melayu maksimalis said...

can u prove that u r two different person?

you will be enlightened if you look at our ip's number. there are shown in the shoutmix. move your cursor to #.

BloggerSyrupus simplex said...

1.produk dari cina dilaporkan sering bermasalah sekarang ni.Sedikit sebanyak pasti sangat mengganggu ekonomi China sebab diorang dah amalkan sistem terbuka.apa pandangan kalian.

2.kalau pasal lelaki kategori mana?
lelaki mudah tergoda dan tertarik dengan wanita.percayakah anda pada cinta pandang pertama terus membawa ke akhirnya?

1. ekonomi china terkawal disebabkan mass production dalam industri pakaian, elektronik, dan lain-lain. oh ya, jika mahu kualiti, tanya golongan kapitalis. orang kampung seperti saya tidak tahu apa itu kualiti. sebab itu masih mahukan kuantiti. china jawapannya.

2. saya tidak percaya. cuba tanya mr carl pula. :)

BloggerFlipFlop said...

saya ade soklan..
berapekah beza tinggi kedua2 penulis??
owh..adekah soklan sy seperti matapelajaran ilmu hisab?
huh??

kira-kira 10sentimeter.

VersedAnggerik said...

no one has been able to explain the chicken and egg theory yet.

wanna try?

ayam dahulu. sebab setiap kejadian oleh Allah SWT berpasangan. nabi adam berpasangan dengan hawa. fikirkan ya, jika dijadikan telur. mana mungkin telur itu yang bertukar menjadi ayam boleh menghasilkan telur-telur seterusnya. :)

sehingga berjumpa lagi dalam nukilan saya seterusnya.

terima kasih.

7 comments:

cindir-rela said...

saya suka jawapan paling akhir...

Sofia Nin said...

eh hafis
dikau tidak menjawab soalan aku.

benarkah teori jika tidak makan nasi selama satu hari possibilities untuk kentut itu lebih banyak dan berturut turut?

mr. hafis said...

tak.
depends pada orang.

kalau macam saya, sendawa lebih kerap.

ah bu said...

bongok.ak bkn tnye soklan.
ak nk mengeratkn silahturahim je!
hahaha..

Sweet Thinker said...

sbenarnya dua penulis di belog ini adalah gei. haha. jgn serang akoo smcm maksimalis okay :p

mr. hafis said...

@st.
ah.
perang tetap perang.

baru hitler. hehe

syrup said...

pasal teori ayam n telur ni..ada yg kata ia berasal dari perbahasan ayat ke 27 dalam Surah al imran.

Engkau masukkan malam ke dalam siang dan engkau masukkan siang ke dalam malam. Dan engkau keluarkan yang hidup dari yang mati, dan engkau keluarkan yang mati dari yang hidup...

em apa pun yang terjadi..bila Allah kata jadi...maka jadilah..
kadang2 apa yang kita fikir tak masuk akal tu Allah buktikan yang dia berkuasa dengan mencipta benda tersebut.Subhanallah..