Friday, January 16, 2009

rasanya entri ini belum lari lagi daripada tujuan asal blog. ahah.


ada dua tiga request daripada pembaca mahukan sesebuah topik itu. Saya akan cuba menulis apabila dalam keadaan bersedia. Bukan bersedia macam kawad ok.

terima kasih kepada anda yang memberikan topik untuk saya utarakan. Sedikit sebanyak saya dapat menambah pengetahuan dengan cara eksplorasi. Dan apabila sudah ada tajuk, maka halatuju dapat di lihat. Seperti mahu pergi makan la juga kan. Jika kita sudah tahu nasi ayam di mana yang sedap, kita terus ke situ tanpa memikirkan lokasi-lokasi lain.

oh ya, saya membuka sebarang soalan daripada anda. Dan saya akan berusaha untuk beri jawapan yang terbaik. Cuma jangan tanya tentang peribadi ataupun yang boleh mencetuskan kontroversi.

tunggu nukilan saya seterusnya ok.

Terima kasih.

6 comments:

Anonymous said...

sy xmau tny...juz lalu jer td..t nk tny sy dtg cni lg...boley kn?

FlipFlop said...

adekah perwatakan seseorg itu jwpn telus mnunjukkan pemikiran serta pembuatan keputusan seseorg itu?

saya x kisah jika topik saya bkn pilihan..

Anonymous said...

kenapa perempuan selalu membawa dua watak. satu watak baik disiang hari, dan watak nakal di malam hari.

mr. hafis said...

@st.
nakal yang bagaimana ya?ahah.

syrup said...

kalau topik pasal kopi?
saya mahu tahu cerita pasal kopi lagi.
Macam mana kopi boleh letakkan standard org..Kopi mocca, cappucino dll..

kalau pasal muzik, saya nak tahu pasal genre muzik..
kump spider tu rock apa..pop rock?kalau rock kapak tu kategori slow rock?bingung gue dech..
Terima kasih

mr. hafis said...

@syrupus simplex.
pasal music sila rujuk entri sebelum.